Θελω? (?)

>> Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Καλησπερα μικρο μου ιστολογιο...

Χρονια κ ζαμανια...

Πανε ποσο? 4 μηνες απο την τελευταια φορα που τα παμε εδω? Παει καιρος... κ εχουν συμβει τοσα πολλα κ ομως αποψε το μονο που σκεφτομαι ειναι ποσο ζεστη κανει...

[...]

Καλα οκ λεω ψεμματα... μονο τη ζεστη που κανει το μετωπο μου να ιδρωνει δε σκεφτομαι αυτη τη στιγμη, απλα κλασσικα δε ξερω απο που να αρχισω κ που να τελειωσω...

Καποτε σου χα πει οτι "θέλω να μην πραγματοποιουνται τα θέλω μου" και ομως τελευταια ολο κ περισσοτερο με στριφογυριζει ενα θελω μου που μακαρι να μπορουσε να πραγματοποιηθει... Ειναι περιεργο...

Τελικα κάνει πολυ ζεστη...




ΥΓ... Μεθαυριο ειναι Παρασκευη εε?  ; -)

1 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ 22 Ιουλίου 2010 στις 12:28 π.μ.  

Όντως κάνει πολύ ζέστη γιατί δεν πολυκαταλαβαίνω τι λες.

Σχετικα με αυτο το "βλογκ"

Δεν υπαρχει καποιος συγκεκριμενος οδηγος ή κατι το οποιο θα πρεπει να γνωριζετε για αυτο το χωρο, περα του οτι προκειτε για ενα συνοθυλευμα σκορπιων σκεψεων κ εντυπωσεων (ααα και οτι καθε Παρασκευη βραδυ εχουμε ραντεβού εδώ ;-)

Λατρεμενες ατακες

Keep it classy, never trashy, just a litle nasty...

Η μαθηματικη σχεση που συνδεει τις γυναικες κ τα προβληματα... ειναι αυτη του πολλαπλασιασμου!

Mendokuse.

Συνολικές προβολές σελίδας

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP